Radiokatu 20,

Tahdotko oikean Nallepainin ohjaajaksi ja vahvistaa osaamistasi liikunnan parissa yhdessä lapsen kanssa?

Nallepaini on loistava aikuisen ja lapsen yhteislaji, jossa kuntoilu ja toiminta perustuvat yhdessä tekemiseen. Nallepaini tukee lapsen motorista kehitystä erittäin monipuolisesti. Lisäksi se on kelpo kuntoilumuoto aikuiselle.

Koulutus on aktiivista, kokemuksellista toimintaa ja sen tarkoituksena on antaa valmiudet toimia Nallepaini -liikuntaryhmän ohjaajana. Käyttöösi aukeaa runsas lisämateriaalivarasto ja pääset mukaan valtakunnalliseen Nallepaini-ohjaajien verkostoon. Nallepaini tarjoaa myös hyvän mahdollisuuden saada paljon uutta, innostunutta väkeä mukaan seuratoimintaan. Nallepainin voi aloittaa jo noin kaksivuotiaana.

Koulutuksessa perehdytään liikkumiseen lapsen näkökulmasta, innostuksen ja oppimisen ilmapiirin luomiseen. Koska kysymyksessä on yhteistoiminnalliset tunnit, käydään myös harjoitesisältöjä sekä turvallisuuteen liittyviä tekijöitä (mm. oikeat avustusotteet) huolellisesti läpi.

Aika: Su 26.4.2015 klo 11.00-17.00
Paikka: Woimanpesä, Harjun Woiman painisali, Kangasvuorentie 32, Jyväskylä
Hinta: Koulutuksen hinta 120 € / henkilö, sisältäen opetuksen ja kurssimateriaalin.
Ilmoittaudu: Sitovat ilmoittautumiset 17.4.2015 mennessä sähköpostitse osoitteeseen samijoru@gmail.com (Kurssi järjestetään, mikäli vähintään 12 osallistujaa ilmoittautuu).

Ohjelma:
11.00 Tervetuloa koulutukseen, mistä Nallepainissa on kysymys
11.15 Innostuksen ilmapiiri lasten liikunnassa
11.30 Miten Nallepainitunti rakennetaan
11.45 Nallepainin harjoitesisältöjä, osa I
13.15 Lounas (omakustanteinen)
14.15 Nallepainin harjoitesisältöjä, osa II
15.30 Nallepainidemonstraatio
16.30 Keskustelua Nallepainin sisällöistä ja toimintatavoista
16.45 Koulutuksen päätös, hyvää kotimatkaa

Oikea Nallepaini perustuu Jyväskylän yliopiston Liikuntatieteellisessä tiedekunnassa syntyneeseen konseptiin. Toimintaa on rakennettu yhteistyössä Harjun Woiman ja Suomen Painiliiton kanssa vuodesta 2009 alkaen. Kouluttajina toimivat lasten liikuntaan erikoistuneet liikunnanopettajat Jon Salminen ja Sami Joru. Koulutuksesta vastaa Suomen Painiliitto.
Lisätietoja Nallepainista: www.nallepaini.fi ja Sami Joru, puh. 050 525 6114, samijoru@gmail.com

Tulostettava mainos