Radiokatu 20,

Lisenssijärjestelmä 2016 -tiedote

Yleistä

Lisenssien hintaa on nostettu keskimäärin 5 e / lisenssi. Sisaralennus on v. 2016 alusta 25 e jokaisessa alennukseen oikeuttavassa kilpailulisenssissä ja 10 e harrastajalisensseissä.

Vuoden 2016 painilisenssilaskut lähetetään jokaiselle v. 2015 kilpailulisenssin maksaneelle viikolla 49. Mikäli seurat haluavat, että kaikki painilisenssit lähetetään seuran yhteyshenkilölle, tulee siitä ilmoittaa liittoon ma 30.11. mennessä sähköpostitse
merja.lintala@painiliitto.net.

H- ja 0-lisenssit lähetetään seurojen yhdyshenkilöille seurapostina viikolla 51 vuoden 2016 jäsenmaksulaskun sekä seuratoimintalomakkeen kanssa. Seuratoimintalomake tulee palauttaa 31.1.2016 mennessä joko postitse tai netin kautta täytettynä, sillä lomakkeen kakkossivun tiedot tarvitaan toimintakertomukseen.

Lisenssilaskussa oleva eräpäivä on viitteellinen. Lisenssin voi maksaa silloin kun sen haluaa, mutta on huomioitava, että lisenssi on voimassa, kun lähtee kilpailemaan.

Mikäli saa painilisenssilaskun v. 2016 eikä enää jatka painiharrastusta, niin siitä ei tarvitse ilmoittaa erikseen. Riittää, kun jättää laskun maksamatta. Painilisenssilaskuista ei koskaan lähetetä maksumuistutuksia.

Lisenssikortteja (H-, I- ja kilpailulisenssit) ruvetaan lähettämään 2016 vuoden alusta lähtien. Jos lisenssikorttia ei ole tullut ensimmäisiin kilpailuihin mennessä, niin pidä kopio maksusta mukana. Painijoiden lisenssilistausta voi myös seurata Painiliiton nettisivuilta valikosta Painijoille -> Lisenssit.

Terveyskeskus- tai muun lääkärin sijaan voi käydä myös Lääkäriasema Mehiläisessä, jonka kanssa Painiliitolla on sopimus. Hoitoon mennessä urheilijan tulee esittää henkilöllisyystodistuksensa ja Painiliiton voimassaolevan lisenssikortin. Sopimus ei sisällä Painiliitolta laskutettavia kuluja.