Valimotie 10

Tämä on Uusi Nassikkapaini -tuotteen oma sivu. UusiNassikkapaini logo

Nassikkapainiohjaajien koulutus on ollut todellinen menestystuote liikunnan aluejärjestöille ja tavoittanut 25 vuoden historiansa aikana valtavan määrän urheiluseurojen toimijoita sekä lasten kanssa työskenteleviä ammattilaisia. Koulutuksen sisältöjen ja materiaalin uusimiseen on tullut runsaasti aloitteita, joten Nallepainin ohjaajakoulutuksen jatkoksi tulee 5-7 -vuotiaiden lasten ohjaamiseen valmiuksia antava uusi koulutus.

Nassikkapainin ohjaajakoulutuksen uudistaminen on tapahtunut yhteistyössä Palo Education Oy:n kanssa, mutta koulutusten järjestämisestä vastaa Painiliitto. Kokeneet lastenliikunnan ammattilaiset ovat rakentaneet uuden tyyppisen koulutuspaketin, johon liittyy tiiiviin koulutuspäivän (8h) annin lisäksi sisältöjä havainnollistavat videomateriaalit sekä valmiit ohjaustuntimallit.

Pilottikoulutus järjestettiin Jyväskylässä lauantaina 18.8. ja Harjun Woiman salilla sai koulutuksen n. 20 ohjaajaa ja valmentajaa ympäri Suomea.

Uusi Nassikkapaini -koulutuksen käyneet ohjaajat saavat tunnukset materiaalisivustolle, johon alla linkki.

Nassikkapaini materiaali (vain käyttäjille)

Koulutuksia järjestetään kysynnän mukaan ympäri Suomea.
Tiedustele asiaa Painiliitosta:

Antti Pekkala