Suomen Painiliiton toimisto on muuttanut 25.1.2018.
Uusi osoite on Valimotie 10, 00380 Helsinki.
Liiton toimisto sijaitsee viidennessä kerroksessa.

Puhelinnumerot:
- henkilökunta: http://painiliitto.net/painiliitto/henkilokunta
- valmentajat: http://painiliitto.net/painijoille/valmennus/valmennustiimi

Sähköpostit:
- info(at)painiliitto.net
- etunimi.sukunimi(at)painiliitto.net
- FIN(at)unitedworldwrestling.org

Toimisto avoinna ma-pe klo 8-16 (kesä-elokuussa pe 8-15).

Kesälomat:

** ** **

Uudet toimitilat sijaitsevat Pitäjänmäen yritysalueella Valimossa, Vihdintien ja Pitäjänmäen välissä ja junaradan välittömässä läheisyydessä.

Toimistolle pääsee:

Julkisilla liikennevälineillä

Aluetta sivuavat Vihdintie ja Pitäjänmäentie, joita pitkin kulkevat bussit Espooseen, Vantaalle sekä Helsingin keskustaan. Myös poikittaisliikenteen linjat, kuten jokerilinja 550, 54 ja 539, kulkevat alueelta.

Valimon asemalta pääsee A-junalla keskustaan ja Leppävaaraan noin 10 minuutissa. Asemalle on toimitalostamme matkaa 500 metriä. Kauempaa tulevat vaihtavat junaa joko Pasilan tai Huopalahden asemalla. Huopalahden asemalla pysähtyvät lentokenttäjunat P ja I. Huopalahden asema on 1,2 kilometrin päässä.

Omalla autolla

Kehä I:n ja Turunväylän läheisyys takaavat, että Valimotielle pääsee hyvin myös henkilöautolla.

Henkilökunnalle varatut pysäköintipaikat on jaettu talossa toimivien liittojen kesken. Pysäköintilupa tulee olla auton tuulilasissa pihalle ja pysäköintihalliin pysäköitäessä. Kysy pysäköintilupaa oman liittosi vastuuhenkilöltä.

Vieraspysäköintipaikat sijaitsevat pihalla pääoven edessä. Pysäköinti on maksullista (24/7). Maksu suoritetaan automaattiin tai maksetaan esim. Easypark -mobiilisovelluksilla (alueen koodi on 896). Hiomotien puolella kadunvarsipysäköinti on maksutonta.

Taksilla

Taksi Helsinki puh. 0100 0700 tai taksihelsinki.fi. Osoite on Valimotie 10, Pitäjänmäki, Helsinki.